Kicking Horse 27/01 -09

Kl är 22.43 de snöar utanför fönstret och vi har packat bilarna inför morgondagens resa upp till Revelstoke!
Dom ska få 20-30cm nysnö till imorgon uppe i Revelstoke, så för hoppningsvis kommer de komma upp lite bilder och Helmetcam klipp inom dom närmaste dagarna!


Vi alla 3 mår bra, Luddes fot har gått tillbaka till normalt läge och vi andra två är fortfarande hela!
Men varför har alla våra nära och kära slutat kommenterat? Nu när vi äntligen är igång med skrivandet igen!

Godnatt, nu ska vi försöka sova mer än 5h inatt.



Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej mina äldsta barnbarn, som ni vet är vi mitt uppe i flytt och renoveringsbestyr,och tiden går väldigt fort. Men det är mycket roligt att ni åter är igång med skrivandet.

Se nu till att hålla er hela.

STOR kram till er alla tre

Mormor

2009-01-28 @ 09:03:29
Postat av: D-DoQ

skönt att ha er igång med skrivander igen, dagarna blir lite roligare men ny läsning :D

2009-01-28 @ 09:38:08
Postat av: Pappanders

Hörni...



Här i Sverige kan de där uppe inte bestämma sig för om det ska vara vinter eller ej.....



Grått, grått & dimmigt!



Talade med Snygganton i morse. Verkar ju bra i Kanada, med mycket nysnö.



Ska Jag ta med lite Kalles? K-bullar? Blodpudding?



Alexis, för tusan! - annonsen på 650:n, tack.



Pappanders

2009-01-28 @ 10:18:29
Postat av: Wallyboy

Oioi;) ludde vi skicka pengar sen kan du var snäll att fixa det som behövs till Min nya longboard;) Hade bra mvh / walle boy

2009-01-28 @ 20:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0